Főoldal » e-Fogászat » A fogorvos válaszol

Tisztelt Doktor Úr/Nő! Jelenleg 24 éves vagyok és 15 éves koromban felül volt rögzített fogszabályzóm, ahol helyteremtés céljából kihúzták két fogamat. A fogszabályzó egyéb okok miatt hamarabb lekerült, és alul így el sem kezdték a kezelést, felül meg befejezetlen maradt. Jelenleg az a problémám, hogy az alsó fogsorom feltorlódott és sokkal kiljebb van mint a felső, illetve a felső fogsorom beesettnek tűnik. Érdeklődnék, hogy erre a problémára van-e valamilyen megoldás? Köszönettel: Edina
2016 .04 .17
2016 .04 .15
Tisztelt Doktor Úr/ Doktor Nő! Rágáskor és fogmosáskor fáj bal oldalt fenn egy fogam, mivel csak ilyenkor fáj nem tudtam pontosan megmondani a fogorvosomnak hogy melyik fog az. Kocogtatásra egyik sem fájt, hidegre pedig mind érzékeny volt,fájt így elég bunkó stílusban hazaküldött hogy akkor találjam már ki melyik fogam fáj mert így nem tud velem mit csinálni. Két fogamban amalgám tömés van arra tippelek valamelyik ezek közül. Van valami módszer amivel megtudnám pontosan határozni melyik fáj? Röntgennel ezt nem lehet megállapítani? Köszönöm szépen előre is!
2016 .04 .15
Tisztelt Doktor Ùr/Nő A problèmám 1,5 kezdődött torokfájással ez az őszi tèli hònapokban fokozòdott visszatèrő torok-arcüreggyulladással ès nehezen is gyògyultam ki belőle...de a gyògyulás után a torokfájás rövid időn belül visszajön Fogászati gòc okozhatja ezeket a problèmáimat? Üdvözlettel ès Köszönettel egy elkeseredett beteg D. Krisztina
2016 .04 .15
Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Hetek óta küzdök jobb oldali, eleinte arcüregből induló, majd egyre inkább hátsó fogaimnál, állkapocsnál, rágóizületeknél (?) érezhető nyomásszerű, néha görcsös, reggelre enyhülő, majd a nap folyamán erősödő fájdalommal. Mindemellett jobb oldali nyaki izom (?) fájdalom és füldugulás / fülzúgás, halántékba sugárzó fájdalom jellemző. Fogászaton panoráma röntgen készült, és mivel hosszas felső légúti megbetegedést követően jelentkeztek a tüneteim, fogorvosom úgy véleményezte, ez húzódhatott rá a jobb felső fogsorra és az érintett területekre. Dalacin 300-at szedtem napi 3x1-et de jelentős javulást nem tapasztaltam. Kérdésem lenne, hogy amennyiben mégsem fül-orr gégészeti eredetű a probléma, fenti tüneteket okozhatja-e esetlegesen az évekkel ezelőtt teljesen kinőtt bölcsességfogam, melyen kisebb gombostű-fejnyi lyuk található, de egyébiránt teljesen tünetmentes, fájdalom nem jellemző mozgatásra, harapásra, nyomásra sem. Amennyiben szükséges módomban áll elküldeni az elkészült panoráma röntgent is. Válaszukat előre is köszönöm!