Főoldal » e-Fogászat » A fogorvos válaszol

Kedves fogászat! Múlthét kedden betömték az egyik fogamat majd pénteken egy másikat. Tegnap óta elkezdtem használni a listerine white szájvízet. ez nem probléma? Nem lesz ettől baja a tömésnek? Mit gondolnak a listerine white szájvízről? Hasznos? Előre is köszönöm szépen.
2016 .04 .05
Tisztelt fogászat! 2-án délelőtt jártam kezelésen Önöknél. A feldagadt arcom és gyulladt íny miatt a problémás fogamat felnyították, hogy a felgyűlt váladék távozhasson és megszűnjön a gyulladás. Azóta a probléma nem változott, továbbra is duzzadt és fájdalmas. Az lenne a kérdésem, hogy mire számítsak mennyi idő múlva várható javulás? Köszönöm szépen.
2016 .04 .04
Koszonom szepen a gyors valaszt.Kerhetek egy email cimet, ahova elkuldhetema képet.
2016 .03 .30
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Érdeklődnék, hogy 46 évesen lehetséges-e még a fogszabályozás és kb. mennyi időt vesz igénybe a helyreállítás, valamint kihez jelentkezhetnék be ezzel kapcsolatban Önöknél?
2016 .03 .29
Tisztelt Doktornő / Doktor úr ! 10 éves múlt a kisfiam februárban. A felső fogsor elől lévő részén nem nőtt ki a 2 oldalsó metszőfoga. Ezért a többi foga (középső metszőfogak, szemfogak) közt igen nagy a hézag. A röntgen szerint megvan a fogcsíra. Nem tudom meddig kellene várnunk, hogy kinőjön, illetve mi vele a teendő. Köszönöm a választ.
2016 .03 .29