Főoldal » e-Fogászat » A fogorvos válaszol

Tisztelt Címzett! Körülbelül 1 hete lett eltávolítva a 7es fog mögé beékelődött bal alsó bölcsességfogam, nem volt szükség sebészi feltárásra így szájsebész általi húzás volt, két vezetéses érzéstelenítéssel. A húzást követően a seb még kicsit szét van nyílva de már gyógyul, viszont a foghúzás helyén az ínynél az állkapoccsont aljáig egy kisebb duzzanat érzékelhető, ami fájdalmas illetve előfordul hogy hirtelen ideg-nyilallást érzek ezen pont és az állcsúcs közötti részen végig az állkapcsomban. Visszamentem a kezelést végző orvoshoz aki szerint egy ödéma alakulhatott ki és ez nyomhatja az ideget, lehetséges ez? Tudok valamit tenni a gyógyulás érdekében? A húzás óta nem múló intenzitású a fájdalom. Előre is köszönöm a válaszát.
2016 .02 .17
Tisztelt Fogászat! A korábbi kérdésemben érintett fogamat gyökérkezelni kellett, mert a röntgen gyulladást mutatott a foggyökér körül és felül az ínyem is megdagadt. Kiderült, hogy elhalt a fog. Jelenleg ideiglenes tömés van a fogamban. Kérdésem az, hogy kb. mennyi idő, míg a gyökér körüli gyulladás felszívódik és lelappad az ínyemen a dudor? A fogam nem fáj (enyhe lüktetést érzek néha), de az ínyem még érzékeny. Egy napja volt a gyökérkezelés, és gyógyszert nem kaptam a gyulladásra. Jövő héten kell mennem végleges tömésre. Előre is köszönöm a választ!
2016 .02 .16
Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Azzal kapcsolatban fordulok Önhöz,hogy a felső fogam barázdáinál észrevettem egy kis barnásszínű elszíneződést, lényegében egy kis x formájú karcolásnak tűnik, nem érzékeny a fogam illetve fájdalmat okoz. Hamarosan megyek fogorvoshoz fogkőleszedésre (illetve valószínűleg ennek a fognak a megnézetésére is), viszont azt szeretném kérdezni, hogy Ön mennyire lát esélyt arra, hogy ez egy szuvasodás kezdete lehet? Illetve ha valóban szuvadosásról van szó, ilyen stádiumban lehet-e még egy ilyenfajta problémát barázdazárással/ózonkezeléssel megoldani Válaszát előre is hálásan köszönöm Tisztelettel: N. Kristóf
2016 .02 .15
Tisztelt doktor úr/nő fogsoron kivül nőtt két szemfogam ami elég csúnya e miatt az első két fogamat előre nyomta illetve az eggyik oldalt hézag is lett , azt szeretném kérdezni , hogy mit lehetne csinálni a fogammal , fogszabályzòn kívűl (gondolok porcelán fogra )mert külföldön élek illetve nem is szeretnék fogszabályzót. Ès mennyi időt venne igénybe az ajánlott kezelés?
2016 .02 .15
Jó napot kivánok! Lenne egy olyan kérdésem,hogy vasárnapig kell szednem az augmentint. Ma mennék születésnapi bulira es nem lehetne hamarabb abbahagyni vagy vasárnap folytatni? Válaszát előre is köszönöm! Petra
2016 .02 .13