Főoldal » e-Fogászat » A fogorvos válaszol

Létezik,hogy 4 éve ujból megcsinált koronák és hidak alatt hirtelen begyullad alatta a rész?Velem ez történt és önöknél a hétvégén látták a röntgenen,hogy igen a foggyökér alatt van gyulladás mivel a a régi gyökérkezelés nem biztos,hogy jó lett. Csak arra nem jutotottam el agyilag,hogy egyik pillanatról a másikra hogyan tud így begyuladni egy fog,amikor 1 hónappal ezelőtt voltam kontrolon.
2016 .03 .22
Kedves Doktornő/Doktor Úr! 2,5 éves kislányom felső első metsző fogai cumisüveg miatt szuvasodnak. A cumisüveget már letettük, fogászaton ecsetelték a fogát. Az ecsetelőtől sajnos befeketedett a szuvas rész. Azt szeretném megtudni, miért feketedtek be a fogai, s van-e valamilyen megoldás arra, hogy esztétikailag javitsunk a helyzeten a maradandó fogak kibújásáig? Válaszukat előre is köszönöm!
2016 .03 .22
Tisztel Doktor úr/ Doktronő Körülbelül éve van egy fém koronám, fém csappal, ami fölött begyulladt az íny. Nincs vele azonban semmi panaszom, tudok enni, annyi hogy ha megnyomom az gyulladt területet, az érzékeny, de nem fáj igazán. A korona azonban valamiért hosszabb lett, már nem jó a színe, kiöregedett,le szeretném cserélni. Az egyik orvos gyökércsúcs rezekciót javasolt, ami után leszedné a koronát és másikat tenne fel. Mennyi garancia van arra, h ha csappal együtt csinálják meg a rezekciót, nem gyullad be a fogam? Egy másik orvos azt mondta, ha nincs komoly panaszom vele, akkor ő lecserélné a koronát anélkül, hogy műtétet javasolna. Azonban tartok tőle, hogy egy sima koronacserétől még jobban begyulladna a fog fölötti rész. A legjobb megoldás egy olyan szájsebész lenne, aki kitudná szedni a csapot, ám erre minimum 300 ezret kellene szánnom, ami viszont túl drága. Melyik lenne a legjobb megoldás és a legkevésbé kockázatos? Üdv.
2016 .03 .22
Tisztelt Hölgyem / Uram! Négy hete húzták ki az alsó bölcsességfogamat. A fog helye a mai napig nem gyógyult be (nekem úgy tűnik nem is lett kisebb). Étkezéskor problémát okoz a tisztítása és hidegre, melegre érzékeny. Kérdésem, hogy érdemes-e várnom a 6. hétig (korábban azt a választ kaptam ezen a fórumon, hogy 4-6 hét a gyógyulás), illetve ha vissza kell menjek, milyen szakorvoshoz kérjek időpontot? Előre is köszönöm!
2016 .03 .21
Kedves Gilicze Doktornő! Köszönöm az árajánlatot, egyelőre még nem látom át, hogy hogy tudnám anyagilag megoldani az implantációs megoldás költségeit, amit nagyon szeretnék. Van mód arra, hogy megkaphassam e-mailben a panorámaröntgen-felvételemet? Üdvözlettel: Ő-K Gyöngyi
2016 .03 .21